Thursday, July 31, 2014

our past!

bismillahirahmannirahim

alhamdulillah
syawal sudah kita
alhamdulillah

rasanya
bab syawal hold jap ea
ni rasa nk muntahkan sikit rasa kt sini.

hurmmm
rasa mcm ni sebenarnya tak la begitu baik
dan selalunya mmg tidak boleh buat apa apa pun
kecuali
MENGAMBIL PENGAJARAN DR APA YG TELAH BERLAKU

Allah :'(


aku xde la rasa sedih sb tgk die ke apa ke
tgk dia yg skg yg masih xberubah itu (mgkn dah berubah, so far tgk, gitu la kan)
hurmm
that's not my concerns
my concerns is about
when i look at him back
it remind me all those stupid things that i've done.
astagfirullah
astagfirullah

yup
stupid things!
look for his love more than Allah's love
kan agak kurang pandai disitu.
astagfirullah
:'(

tu je!
yg mmg byk rasa kt hati ni
fuuhhhh
its not easier to be better
i always said that too
and its not IMPOSSIBLE too!
so?
just keep moving on to be better!

alhamdulillah
my life better now
alhamdulillah sgt
mmg byk perkara dah jadi lepas mcm2 yg jd dlm hidup ini
kerna perkara silam itu
aku percaya semua org berhak utk diberi dua tiga kali peluang pun
dan byk2 peluang pun
untk kembali bertaubat kepada ALLAH
ya!
betul
pintu taubat tak pernah tutup
cuma kita shj yg tak pilih jalan itu
kerana pilihan pd kita
setelah ALLAH beri hidayah utk kembali kepadaNYA
penjarakanlah rasa itu

ya ALLAH
aku bersyukur dgn setiap yg telah berlaku
walaupun aku tahu
mmg sgt byk dosa ku
dan KAU tutup segala aib ku
membuatkan org masih hormat dan senang dgn ku
astagfirullah
astagfirullah
jika bukan kerna ALLAH menjaga aib kita
pasti tiada siapa mahu dekat dgn kita
kerana kitalah yg sering menzalimi diri kita sendiri
:'(


buat incik,
terima kasih kerana sudi terima seadanya sy ini.
terima kasih kerana sudi bertahan dan bersabar dgn perjalanan kita ini
terima kasih kerana sedang mempersiapkan diri
utk tanggungjawab dan amanah yang lebih besar buat kita
selepas ini..

inshaaALLAH
moga kita terus mengejar cintaNYA dan melawan perkara yang tidak baik
dan menjadi lebih baik disisiNYA

sayang?
jaga diri kita
sayang dia?
jaga diri dia dan kita
sehingga tiba masa itu.


sekian,
dari saya
seorang pendosa.




 
 
:')