Skip to main content

random#26# ALHAMDULILLAH SB ANDA ADALAH ANTARA ORG YG SY JUMPA!^^

 



 
 
alhamdulillah
aku sentiasa ditemukan dgn mereka-mereka yg menjaga aku
terima kasih semua
terim kasih sgt sgt sgt
dari skolah rendah skolah menengah universiti kerja dn
mereka mereka yang hadir dlm timeline hidup sy
maafkan sy jika sy bukan seorg sahabat yg baik pd kalian



Bismillah
 
alhamdulillah
syukur kerna masih diberi peluang utk kita
terus
bertaubat
dan kembali kepadaNYA
 
ok
hari ni
nk admit sgt
sesuatu
hahhaha
sebenarnya
dah lama dah selalu ckp
tp hari ni mmg ada something yg buat aku rasa mcm
wahahhahah
mmg aku bersyukur sgt
aku ada kwn mcm ko weh
seyes
sgt bersyukur
yer..aku tahu
ko selalu sgt ckp
yg aku ni bkn sahabt or kawan ko
siap penah kira tahun lagik
hahahhah
tp kan
aku pun x paham
kalau dgn ko
aku redha je la
hahhahah
kalau org lain yg kira tahun dgn aku
mmg aku lantak ko la kan
kekekkek
 
okok
sbnrnya
ada la something happen

something yg wat aku rasa mcm
'hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmg ko x kenal aku
dan aku pun mcm xheran sgt yg tuh
tp rasa mcm
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
bertuah nya aku sb dah jmpa dgn kawan aku yg betul2 kenal aku
means mgkn la die x kenal mana
tp at least
at least la kan
he know me
bila time aku keje..aku mmg cam tuh
bila time aku pgram..aku mmg mcm nih
bila time aku weng..aku mmg cenggitu
bila time aku sedih bagai..aku mmg cemni
heyyyy
drp orgyg konon claim kata paham sgt aku
tp in the end of the day
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mcm paham la kan
bila keje sama
tu x knee
kenapa mcm ni
kenapa mcm tuh
hisshhh
memula..aku mmg fed up giler kot
bukan sikit2 fed up nya
hahahhah
tp bila kne basuh
bancuh
clorox
maka dgn ini
aku pun kene admit
yg aku mmg ada silap aku gak la kan
sb aku xleh expect die pun BOLEH PAHAM AKU MCM YG SORANG TUH PAHAM AKU
hahhahahah
mmg tak la jwpnnya
ehhhhh??
kekekkeke
bukan apa..the way he said to me tu mcm...hmmmm
ok la fine
aku ni la yg silap
tp mmg ada silap aku pun
tp cara ko approach aku tuh pun ko kne tgk gak
aku time keje, mmg hangin badan aku lain sikit
kdg2 gitu
kdg2 nk senyum pun mgkn payah
leweh2 ni kalau boleh nk kurgkan
tp after opis hour..ada je masa aku rilex..sembang
xde maslah
hahhaha
tp yer la kan
mmg xpenah keje sekali
maka mulalah mcm2 tuh
kekekkeke
aku pun silap gak
aku wat sama je dgn mcm aku wat kat yg mmg paham aku tuh
so..mmg silap aku kt situ
aku kene tahu
TAK SEMUA ORG SAMA
maka dgn ini
sy meminta maaf ya
dan sesungguhnya
sy tahu
anda mmg xpaham sy lagi..mgkn nti kita boleh kerja dgn elok
janji jgn merepek
dan sy akn cuba utk tidak melihat anda sperti yg paham sy sb mmg tak pun lg..heheheh
and i think its not big deal for u pun kan
coz its ok right
skg.aku je yg kene mengadjust diri aku ni
kene slow and steady
and plg penting
SABARRRRRRRR..ahhahha
yup!
sabar.

so..ingt tuh farawa
betapa bertuahnya sy sb punya kawangadohsussahmati sy tuh
yup.
mmg tgk mcm..haissshhh
mamat ni mmg menyakitkn hati
tp
dalam masa yg sama
dia lah yg tegur sy kalau sy perasan bagus sgt
bila sy wat silap
tp masa tu seme org kata sy betul
tp die tak
die tegur dgn cara dia*org lain tak leh tiru dan mmg tak sama pun..hahaha*
cara die yg mgkn pelik
dan sgt tepek atas muka
hahahha
tak pe..aku terima cara ko mcm tuh
sb tu mmbuatkn aku rasa..ok..mmg aku salah
dan aku kne terima
dan kene baiki
bukan sb ko pun
tp sbb mmg aku kne baiki.
baiki utk aku jd lebih baik lg
disisiNYA

mgkn aku ni mmg seorg yg cukup melemaskan ko
tp aku x nk amik pusing yg tuh
yg penting
aku wat pgram
ko ada
aku merepek
ko ada tegur aku
hahhaah
sampai bila?
selagi ko tak kawen la
tp kalau ko kawen
hmmmm
aku mmg akan
hmmm
akan apa ek
akan mcm tu lahhh..hahahhaa

ala..dun worry..mcm ko selalu ckp
aku sapa nk sedih2 ke apa ke kalu ko kawen kan
so.aku akn hepi la
weeeeeeeee
hihih
tak pe..selagi masa itu belum tiba
aku akan hargai apa yg sdg berlaku
bukan sb apa
sb aku bersyukur
ALLAH bg aku kawan mcm ko
at least
aku tahu
dan aku kene ingt
yg ada org mcm ko
yg penah jd sahabat aku
hehehe

ntah la
mmg kene admit sgt ni
aku bersyukur
ko ada dlm team kita
dan ko jgn sakit lak weh
moga ko sentiasa suksess
haaa.dan satu lg
aku xde pe pun weh
aku harap ko pegang la kata kata ko
walaupun ko ckp tak..hahahha
tp aku ingt ko penah ckp menda tu
"kalau aku kawen pun..keadaan akan sama"

krikk

krikk

aku tahu tak kan sama..hahhaha
tp xpe la
aku pun xleh tamak gak
kannnn

so..kalau aku kawen?
haaa...mesti lah ko kene tlg aku..hahaha
aku akn kenalkan ko dgn bakal suami aku tuh
dan
aku akn jdkan suami aku tu pula
sahabat terbaik aku
inshaaALLAH
dan ko ttp kan jd seorg sahabat jugak pd aku..

thanks utk semua ilmu
thanks utk semua pergaduhan
thanks utk semua masa tenaga telinga
thanks sb tlg budak yg rapat dgn aku
thanks utk semua
aku tahu
ko buat semua tuh bkn sb aku pun
mmg tak la kan..ko bukan jenis mcm tu
tp tak pe
aku ttp appreciate semuanya
terima kasih byk byk
moga ALLAH redha
moga ALLAH sentiasa lindungi ko


 
^^
 
 
dan moga rezki ko sentiasa luas

*kdg2 penat gak sb ko tuh asik nk bergadoh je..tp xpe la..sb aku pun mmg tak la nk mengalah kan...hahahhahahha*
let it be
and alhamdulillah utk smua ini
makin kita dewasa
makin kita tahu
siapa yg byk mengajar kita
dlm ilmu kehidupan
or
should i call u sifu??
heheheh
i think so.
haaa
kan;)

dis is what alwiz he said*mmbawa maksud pd menda ni la*

Comments

Popular posts from this blog

AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH

Assalamualaikum.. ni sekadar perkongsian sahaja...ni pun dapat dr FB budak melaka yg garang tuh..heeee~~HUMAIRA*jgn mara ek**heeee..die punx taw blog aku ni kot..hehhee..anyway..thnks a lot humaira utk perkongsian ini. banyak input yg aku dapat...**siap study dgn maz tu yg x tahan..heee..kitaorg duk semngat tgk dalam buku solat sunat, sbb ada beberapa tu mcm xbape familiar n kene rujuk buku..syukur sbb mmg ada buku berkaitan...heee...so, maz ckp xpela..at least, kitaorg dpt belajar input baru ari ni..:) back to our topik, berikut adalah beberapa AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH **sama-sama kite cuba utk istiqamahkan : 1. SOLAT TAHAJUD ~di waktu 3/4 malam sekurang-kurangnya 2 rakaat & SOLAT SUNAT WITIR sekurangnya 1 rakaat sebelum masuk waktu subuh. ~TAHAJUD merupakan jalan org-org yg soleh, amalan para Nabi dan Wali-wali Allah yg trdahulu. ~sama-sama kita jgn tinggalknnya. SELEPAS SUBUH 2. ZIKIR 300 PAGI = 100x tasbih <subhanaallah>            

rasa berdosa yg tidak sepatutnya~

RASA BERDOSA YANG TIDAK SEPATUTNYA. ~perkongsian daripada : http://langitilahi.com/319 Rasa berdosa adalah satu perasaan yang positif. Itu tandanya, jiwa kita masih hidup, hati kita masih peka. Mempunyai perasaan bahawa diri ini berdosa apabila melakukan kesalahan, adalah kunci utama untuk bergerak ke arah kebaikan. Menjadi satu masalah apabila kita kehilangan rasa berdosa apabila melakukan kesalahan, kerana pastinya ketiadaan rasa berdosa itu adalah kerana kita memandang kesalahan kita satu perkara yang normal. Namun, terdapat beberapa orang yang silap dalam memandang rasa berdosa ini. Kesilapan mereka, membuatkan rasa berdosa memberikan impak negatif di dalam kehidupan mereka. Mereka rasa berdosa, sehingga mereka tidak lagi bergerak ke arah kebaikan. Kerana mereka merasakan bahawa mereka kotor, dan tidak lagi boleh disucikan. Ini adalah rasa berdosa yang silap, dan tidak sepatutnya. Rasa berdosa yang sepatutnya Rasa berdosa yang sepatutnya, adalah membawa kepada peningkatan

umur.jarak.= number??

assalamualaikum haaa.. ni nk kasik panas ke apa naik entry camni kan hihihi xde la juz cross in my mind selain yg first entry td ni adalah most thing yg sy pk juga hmmm kadang2 selalu gak tnya diri dan mak kenapa ea mak kenapa yg dtg kt kakngah ni yg umurnya boleh tahan la jauh beza*xnk ckp bape..hahahha* kenapa ea mak kenapa yg nmpk apa yg kngah ada ni yg mereka2 itu napa yg lain xnmpk sobs.. ok jwpn mak hmmmm..tgk la awk tu mcmana hahhahha kene dusshhhh depan muka tp mak mcm ok la kali ni so kira umur ni just number gak la kan hahhahha *tu assumption aku je* but actually umur itu mmg satu PERKARA PENTING sbnrnya yup mmg syg mmg suka mmg syg lah tp ada tapi ya kne realistik la sikit hidup kat dunia realiti BANYAK SIKIT skg yer la seme nk sweet je seme nk manis je seme nk ok je later on? owh negatif sangat kah sy? hahhahha haah mmg negatif dah hihihi tak la...sy sentiasa nk positif