Skip to main content

ALHAMDULILAH :')

Assalamualaikum
 
 
hari ni
23 Januari 2013
PTAR Ns telah mendapat kembali piala keseluruhan
yg pernah kami pegang pd Hari Inovasi 2010 yg lalu
 
Alhamdulilah
Alhamdulilah
Alhamdulilah
 
 
Sbrnya sgt x sgka, yg 5S especially, dpt maintankan juara
dan kaunter dpt tempat kedua
dan akhirnya keseluruhan juga milik kami
aku dgn diana dah mcm suspen tahap gaban dah
takut xdpt*confirm kene transform punya, dah dpt..double kene maintain lg..huhuh*
bila sebut PTAR utk 5 s tu..huuuu..sedih..terharu..bersyukur x terkata
yer la
time audit tu
dah la xsgka dtg auditor nya
 
dgn kak aida hilang hp nya, mcm2 la..
alhamdulilah..rezeki kami tahun 2012
 
 
sbelum start bhgn opis,
ada anugerah pembangunan pelajar bukan akademik dan akademik
jamil dpt yg akademik
aku dpt yg bukan akademik
actually, mmg xsgka juga
sbb selama ni aktif pun, xde terlintas pun award2 bagai ni
ALHAMDULILAH
 
bila aku ingt2 semula
aku dpt pada nie utk xtvt 2012 taw
hmmmmm
sedih nya :'((
ALLAH still bg aku rezeki ni
ALLAH still bg aku
dgn mcm2 yg aku dah wat pada 2012 tu?
astagfirullah
malu sgt
rasa mmg hina tahap apa pun x taw
ALLAH masih berikan aku nikmat ni
 
 
mmg betul
 
aib kita hanya ALLAH yg boleh jaga
jika ALLAH tak jaga dosa dan aib kita, pasti tidak akan ada makhluk yg suka akan kita
betapa besar nya RAHMAT MU YA ALLAH ;'(
Engkau masih berikan aku pelbagai nikmat
pelbagai nikmat
huhuu..
ALLAH
terlalu byk nikmat yg telah diterima
mana mungkin aku boleh bertahan tnpa keredhaan Mu ya ALLAH :'(
 
 
Ya ALLAH, hanya Engkau yg mengerti apa yg aku rasakan
hanya Engkau yg tahu segala nya
ampuni aku Ya ALLAH
ampuni hamba ini
 
 
O ALLAH, YOU know me better
than i know myself, and I know myself better than these people who praise me.
Make me better than what they think of me
and
FORGIVE THOSE SINS OF MINE
of which they have no knowledge and
DO NOT HOLD ME RESPONSIBLE
for what they say
(Abu Bakar al-siddiq R.A)
 
 terima kasih byk - byk atas sokongan semua yg sentiasa berada bersama aku
tak kira ketika aku sedang berada diats
ditengah
dibawah
di belakang
dan ketika aku dalam 'gelap'
terima kasih ats doa
dan maaf jika aku tidak seperti yg kalian harapkan
kerna
aku juga
hanyalah hambaNYA yg sentiasa alpa
dan hina
 
 

DON'T HESITATE TO REPENT.
REMEMBER
ALLAH'S LOVE IS MUCH GREATER THAN YOUR SINS
 
 
 
*utk awk*
terima kasih ats segalanya
sy tak pernah menyesal kenal awk dlm hidup sy
terima kasih
maafkan sy
kerana kekurangan diri sy
semoga awk sentiasa bahagia bersama dia yg boleh membahagiakan awk
maaf krn sy adalah saya
sy yg sentiasa lalai
dan alpa ini
maaf
maaf
dan terima kasih
sehingga jumpa lagi
semoga ALLAH sentiasa melindungi awk dan keluarga selalu
 
 
mmg saya nk ckp itu utk awk
kerna awk sendiri tahu
2012 itu tahun apa
dan betapa sy kenal erti CINTA YG SEBENAR
DAN CINTA YG SEBENAR HANYALAH PADA ALLAH
KERNA ALLAH adalah pemilik hati kita
kembalilah awk
kembalilah kepada ALLAH..ALLAH SENTIASA ADA utk hamba DIA
 
sy tak tahu pun awk baca ke tak blog sy ni
tp xpe lah
lama dah x tulis pasal awk ni
semoga awk sentiasa dilindungi ALLAH selalu
 
CINTA itu tak buta
yg buta adalah kita
kita yg menjadikan cinta itu buta
sayang
cinta
tidak akan sesekali membawa ke arah NERAKA
kerana
bukan cinta dan syg jika tidak ke syurga
CINTA DAN SYG YG SEBENAR ADALH MEMBAWA KE SYURGA...
 
maafkan sy sekali lagi dan terima kasih
 
:'(
 
HANYA ALLAH YANG TAHU SEGALANYA
 
 
 




Comments

  1. wah tahniah dapat award tu.. hehe :D
    Hebat cik fara kita ni ;) Alhamdulillah..
    utk awak kenapa ada ~~ ngeeee loading =_='

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..juz nk acknowledge dia laa...alaa..xsalah kan..hihih
      hebat??na'ahhh..xde pe pun hak sy..sekadar meminjam dr YANG MAHA ESA..
      malu ja sb 2012 tu byk sgt sy lalai dan alpa..tp nikmat still DIA bg..huuu:'(

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH

Assalamualaikum.. ni sekadar perkongsian sahaja...ni pun dapat dr FB budak melaka yg garang tuh..heeee~~HUMAIRA*jgn mara ek**heeee..die punx taw blog aku ni kot..hehhee..anyway..thnks a lot humaira utk perkongsian ini. banyak input yg aku dapat...**siap study dgn maz tu yg x tahan..heee..kitaorg duk semngat tgk dalam buku solat sunat, sbb ada beberapa tu mcm xbape familiar n kene rujuk buku..syukur sbb mmg ada buku berkaitan...heee...so, maz ckp xpela..at least, kitaorg dpt belajar input baru ari ni..:) back to our topik, berikut adalah beberapa AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH **sama-sama kite cuba utk istiqamahkan : 1. SOLAT TAHAJUD ~di waktu 3/4 malam sekurang-kurangnya 2 rakaat & SOLAT SUNAT WITIR sekurangnya 1 rakaat sebelum masuk waktu subuh. ~TAHAJUD merupakan jalan org-org yg soleh, amalan para Nabi dan Wali-wali Allah yg trdahulu. ~sama-sama kita jgn tinggalknnya. SELEPAS SUBUH 2. ZIKIR 300 PAGI = 100x tasbih <subhanaallah>            

rasa berdosa yg tidak sepatutnya~

RASA BERDOSA YANG TIDAK SEPATUTNYA. ~perkongsian daripada : http://langitilahi.com/319 Rasa berdosa adalah satu perasaan yang positif. Itu tandanya, jiwa kita masih hidup, hati kita masih peka. Mempunyai perasaan bahawa diri ini berdosa apabila melakukan kesalahan, adalah kunci utama untuk bergerak ke arah kebaikan. Menjadi satu masalah apabila kita kehilangan rasa berdosa apabila melakukan kesalahan, kerana pastinya ketiadaan rasa berdosa itu adalah kerana kita memandang kesalahan kita satu perkara yang normal. Namun, terdapat beberapa orang yang silap dalam memandang rasa berdosa ini. Kesilapan mereka, membuatkan rasa berdosa memberikan impak negatif di dalam kehidupan mereka. Mereka rasa berdosa, sehingga mereka tidak lagi bergerak ke arah kebaikan. Kerana mereka merasakan bahawa mereka kotor, dan tidak lagi boleh disucikan. Ini adalah rasa berdosa yang silap, dan tidak sepatutnya. Rasa berdosa yang sepatutnya Rasa berdosa yang sepatutnya, adalah membawa kepada peningkatan

umur.jarak.= number??

assalamualaikum haaa.. ni nk kasik panas ke apa naik entry camni kan hihihi xde la juz cross in my mind selain yg first entry td ni adalah most thing yg sy pk juga hmmm kadang2 selalu gak tnya diri dan mak kenapa ea mak kenapa yg dtg kt kakngah ni yg umurnya boleh tahan la jauh beza*xnk ckp bape..hahahha* kenapa ea mak kenapa yg nmpk apa yg kngah ada ni yg mereka2 itu napa yg lain xnmpk sobs.. ok jwpn mak hmmmm..tgk la awk tu mcmana hahhahha kene dusshhhh depan muka tp mak mcm ok la kali ni so kira umur ni just number gak la kan hahhahha *tu assumption aku je* but actually umur itu mmg satu PERKARA PENTING sbnrnya yup mmg syg mmg suka mmg syg lah tp ada tapi ya kne realistik la sikit hidup kat dunia realiti BANYAK SIKIT skg yer la seme nk sweet je seme nk manis je seme nk ok je later on? owh negatif sangat kah sy? hahhahha haah mmg negatif dah hihihi tak la...sy sentiasa nk positif