Skip to main content

birthday!!! *new 5*

bismillahi rahman ni rahim

alhamdulillah
masih diberi peluang utk kita
brenafas dn menambahkn bekalan kita
utk kehidupan disana
:')


ok.
ni mcm nk menjawab segala
yg mereka ckp kt fb pun ada
hahhahhaha
badget retis x i?
hahhaha
haissshhhh

yup
today is my best friend's birthday
haaaaaaaaaa
BEST FIREND OKEH
dah la best friend ni sy je yg claim
die mmg haram la nk ckp aku ni best frenz die
hahahha
aduyaiii
ini olang..manyak degil
pusar dua..gitu laa
hehe
*sonok sb ni blog aku, maka suka hati je nk ckp apa pasal die kan..yeah!*



haah
mmg die ni byk sgt
sgt sgtsgt
mebantu aku
hmmmmm
walaupun kami gadoh mcm org giler
sb kalau gadoh mmg aku xkan ngalah punya
tp kalau dah kalah
hahahah
nanges dn terima je la
hahhaha
tp haram la kalau dah nanges die nk stop marah kannnn
untunggg sgt
haissshhh
lama gak la kawan
kenal lama tp jd team tu mmg after perfact la
alhamdulillah
xsgka gak
ada gak makhluk mcm ni
tp hmmmmmmmm
perkara yg xdpt dinafikan
mmg die ni la yg byk bntu dr aku xde apa2
smpai skg
pada aku
as frenz..owh..he's really a good frenz
knew it
coz he also did the same things to others
*so, jgn kata mcm2 kat kami okeh*hahahha

time aku meroyan
mmg pinjam telinga die la
time aku ngah kusut pasal pgram
surely la kene consult dgn dia
hahahha
org haibat tuh
xkan la kan
hmmmm
mcamana nk ckp ek
aku bersyukur
ALLAH hadirkn dia dlm hidup aku
sb pada aku
yg betul2 snggup marah n tegur aku
dlm pgram or luar pgram
makhluk dua pusar ni la
mmg ler xmanis ayat die bagi
hamun je ada
tp menda tu bgus utk pembelajran aku
dlm mendidik
dan mmberi ini
alhamdulillah
:')

tp
tu la
org semua ingt kami ni ada apa2 la
apa la
itu la
haisshhh
mcmana nk ckp ek
sy tahu apa yg sy rasa
dn die tu mmg la tak taw nk ckp apa
yg pasti
die sudah punya pilihan dia okeh
maka
sy dgn dia hanya RAKAN SEPERJUANGAN
alhamdulillah
bukan dia shj yg aku jmpa
malahan kalian kalian juga :')

mmg x nafikan
berpgram dg ko mmg letih gak la
hahhaha
sb sure gadoh
tp nk wat mcmana.pe mende yg senang kt dunia ni kan
thanks sb sellau bg ilmu tnpa ko sedar
*atau ko wat2 x sedar*heheh
dan hal2 lain la
thanks beb!

















aku doakan
semoga ko sntiasa dimurahkn rezki
sentiasa berbahagia bersama MEREKA MEREKA ITU
hahahhaha
dah dpt hadiah kan dr insan2 itu
hahahha
moga terus berjuang dlm memberi
dan diberi kesihatan yg baik
terima kasih utk selama plus minus lebih drp 6 tahun gak la kan
utk sepanjang perjuangan ini
utk sepanjang pergaduhan ini
sepanjang pertengkaran ini
tp
aku taw
ko mmg punya hati yg baik
sb tu smua kengkawan ko
dr skolah rendah
mmg still dgn ko
see.
KAWAN TERBAIK NI...haaaaaaaaaa
selamat bhai
selamat hari tua utk anda!
nti temukan aku dgn insan yg ko nk kawen tu okeh...nk bgtau sesiap...hahahhaha



p/s---utk awk yg sy tak taw siapa lagi itu...nti kita kan jd best frenz jugak taw..automatik ianya akn jd begitu...kerna, awklah antara pemegang kunci syurga sy..kan ;)

Comments

Popular posts from this blog

AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH

Assalamualaikum.. ni sekadar perkongsian sahaja...ni pun dapat dr FB budak melaka yg garang tuh..heeee~~HUMAIRA*jgn mara ek**heeee..die punx taw blog aku ni kot..hehhee..anyway..thnks a lot humaira utk perkongsian ini. banyak input yg aku dapat...**siap study dgn maz tu yg x tahan..heee..kitaorg duk semngat tgk dalam buku solat sunat, sbb ada beberapa tu mcm xbape familiar n kene rujuk buku..syukur sbb mmg ada buku berkaitan...heee...so, maz ckp xpela..at least, kitaorg dpt belajar input baru ari ni..:) back to our topik, berikut adalah beberapa AMALAN HARIAN YG PERLU DIJAGA SECARA ISTIQAMAH **sama-sama kite cuba utk istiqamahkan : 1. SOLAT TAHAJUD ~di waktu 3/4 malam sekurang-kurangnya 2 rakaat & SOLAT SUNAT WITIR sekurangnya 1 rakaat sebelum masuk waktu subuh. ~TAHAJUD merupakan jalan org-org yg soleh, amalan para Nabi dan Wali-wali Allah yg trdahulu. ~sama-sama kita jgn tinggalknnya. SELEPAS SUBUH 2. ZIKIR 300 PAGI = 100x tasbih <subhanaallah>            

rasa berdosa yg tidak sepatutnya~

RASA BERDOSA YANG TIDAK SEPATUTNYA. ~perkongsian daripada : http://langitilahi.com/319 Rasa berdosa adalah satu perasaan yang positif. Itu tandanya, jiwa kita masih hidup, hati kita masih peka. Mempunyai perasaan bahawa diri ini berdosa apabila melakukan kesalahan, adalah kunci utama untuk bergerak ke arah kebaikan. Menjadi satu masalah apabila kita kehilangan rasa berdosa apabila melakukan kesalahan, kerana pastinya ketiadaan rasa berdosa itu adalah kerana kita memandang kesalahan kita satu perkara yang normal. Namun, terdapat beberapa orang yang silap dalam memandang rasa berdosa ini. Kesilapan mereka, membuatkan rasa berdosa memberikan impak negatif di dalam kehidupan mereka. Mereka rasa berdosa, sehingga mereka tidak lagi bergerak ke arah kebaikan. Kerana mereka merasakan bahawa mereka kotor, dan tidak lagi boleh disucikan. Ini adalah rasa berdosa yang silap, dan tidak sepatutnya. Rasa berdosa yang sepatutnya Rasa berdosa yang sepatutnya, adalah membawa kepada peningkatan

umur.jarak.= number??

assalamualaikum haaa.. ni nk kasik panas ke apa naik entry camni kan hihihi xde la juz cross in my mind selain yg first entry td ni adalah most thing yg sy pk juga hmmm kadang2 selalu gak tnya diri dan mak kenapa ea mak kenapa yg dtg kt kakngah ni yg umurnya boleh tahan la jauh beza*xnk ckp bape..hahahha* kenapa ea mak kenapa yg nmpk apa yg kngah ada ni yg mereka2 itu napa yg lain xnmpk sobs.. ok jwpn mak hmmmm..tgk la awk tu mcmana hahhahha kene dusshhhh depan muka tp mak mcm ok la kali ni so kira umur ni just number gak la kan hahhahha *tu assumption aku je* but actually umur itu mmg satu PERKARA PENTING sbnrnya yup mmg syg mmg suka mmg syg lah tp ada tapi ya kne realistik la sikit hidup kat dunia realiti BANYAK SIKIT skg yer la seme nk sweet je seme nk manis je seme nk ok je later on? owh negatif sangat kah sy? hahhahha haah mmg negatif dah hihihi tak la...sy sentiasa nk positif